neljapäev, 20. juuli 2006

Sünnipäev 20.07.2006

...ja nii see juhtuski. Eile vaatasin filmi V for Vendetta, eesti keeles peaks tõlge olema K nagu Kättemaks. Seal vangistuses olles, leidab Natalie Portmani tegelane Evey rotiaugust ühe inimese pisikese eluloo ning kuna ma viimasel ajal pole väga palju jõudnud päevikut pidada, siis miks mitte proovida blogi läbi hoida seda informatsiooni alles, mis minust läbi voolab. Nii jääb jälg maha sellest, mis tehtud, nähtud, kuuldud või juhtunud.

Kultuurihulluna saab siin blogis kindlasti olema juttu filmidest, raamatutest, muusikast ja tantsust. Usun, et järgmisel korral kui blogi avan, kirjutangi neist kõikidest veidratest ja tavalistest asjadest mis mulle meeldib just praegu (et siis vanamehena itsitada enda üle - no ei tegelikult üldsegi mitte sellepärast, vaid pigem ikka selleks, et oma mõtteid korrastada ning anda aimu kellele tahes inimesele, tuttavale või võõrale kes siia blogisse kogemata peaks sattuma, kes ma tegelikult olen.) Ma väga tahaks loota, et vahest minu blogi lugedes kukub lugejale ka mõni küberkosmose õun pähe või voolab kübervett üle vanniääre, ning lugeja saab hüüda Eureka!).

Kommentaare ei ole: