neljapäev, 31. august 2006

Chicago Vangla tango (Cell Block Tango)


See on minu sügav austusavaldus ühele vahvamale muusikalile, mis siin Eestimaal on etendatud.
Ehk pole ta parim (Vampiiride tants), kuid jagab Evita -ga teist kohta...

Ja siin üks pärle sellelt etenduselt:

Daamid ja härrad,
Nüüd esitavad ringkonnakohtu kuus lõbusat naismõrvarit Teile
VANGLA TANGO,
milles nad mõtestavad lahti põhjuseid,
miks andsid nad enda mängupartnereile eluaegse võistluskeelu.

Pauh … seks … siuh …akhah … Cicero … Lipschitz
Pauh … seks … siuh …akhah … Cicero … Lipschitz
Pauh … seks … siuh …akhah … Cicero … Lipschitz
Pauh … seks … siuh …akhah … Cicero … Lipschitz

Ta sai mis tahtis,
ta sai mis tahtis -
ei teisi süüdistada saa
Kui oleks ise Te kõike näinud,
siis oleks nõnda Te teinud ka.

Pauh … seks … siuh …ahah … Cicero … Lipschitz

Mõni inimene kohe oskab teistele närvidele käia.
Nagu Bernie.
Ta näris alati nätsu ja tegi sellega pauku.
Üks kord kui ma tulin jube pahas tujus koju
ja lootsin, et ta lohutab mind...
Aga Bernie - vedeles diivani peal,
trimpas õlut ja nätsutas…tähendab paugutas.
Ma ütlesin talle, et kui Sa veel üks kord pauh teed...siis….
…ja ta tegigi.
Ma võtsin seina pealt püssi ja lasin kaks hoiatuslasku -
Otse talle pähe!!!

Ta sai mis tahtis,
ta sai mis tahtis -
ei teisi süüdistada saa.
Kui oleks ise Te kõike näinud,
siis oleks nõnda Te teinud ka.

Ma kohtusin Ezekiel Young-iga paar aastat tagasi.
Ja kuna ta oli vallaline, siis hakkasime kohe kokku elama.
Ta läks tööle - tuli koju ja ma segasin talle dringid.
Me elu oli nagu paradiisis - kahes ja pooles toas.
Aga siis ma sain teada, et pole ta sittagi nii väga vallaline.
Ta ei olnud mitte ainult abielus, oo ei,
vaid tal oli kuus naist.
No ikka tõeline mormoon.
Ühel õhtul segasin ma talle dringi...
nagu tavaliselt…
Aga mõni mees lihtsalt ei kanna arseeni.

Nad said mis tahtsid,
nad said mis tahtsid.
Ma olin äsja puhkend õis.
Nad minu võtsid ja hiljem jätsid
Kuid oo nad mõrtsukaks mind ei teind.

Mina tegin rahulikult kodus oma tööd
ja kitkusin köögis kanasulgi
kui mu mees sisse tormas ja karjus:
„Sa keppisid piimamehega”, ahhaah,
Ta oli täitsa segi ja muudkui lõugas:
„Sa keppisid piimamehega, keppisid piimamehega”.
Ja siis jooksis ta otse minu noa otsa,
ta jooksis minu noa otsa kümme korda järjest!

Kui oleks ise te kõike näinud,
siis oleks nõnda te teinud ka.

Mit kersek, en itt? Azt mondjok,
hogy a hires lakem lefogta a ferjemet en meg lecsaptam a fejet.
De nem igaz, en artatlan vagyok.
Nem tudom mert mondja Onu Sam hogy en tettem.
Probaltam a rendorsegen megmayarazni de nem ertettek meg...

No kas Sa tegid seda või mitte?

äkhää…ei ole züüdi.

Ta sai mis tahtis
Ta sai mis tahtis….

Mina ja mu õde Veroonika esinesime koos ühes šous
ja minu mees Charlie saatis meid ringreisil.
Viimases numbris tegime järjest 20 akrobaatilist trikki.
Üks, kaks, kolm, neli, viis, špagaat, salto, tagurpidi kukerpall,
topelt pääsuke!
Ükskord olime kolmekesi koos Cicero hotellis.
Võtsime napsu, lõbutsesime.
Aga siis lõppes jää otsa ja mina läksin tooma.
Ja kui ma tagasi tulin,
Olid seal Veroonika ja Charlie,
Poosis number 69…topeltpääsuke.

Pauh … seks … siuh …ahah … Cicero … Lipschitz

Ma sain sihukese šoki, et silme eest läks mustaks.
Alles hiljem kui ma kätelt verd maha pesin,
Hakkas mulle koitma, et nad on surnud.

Nad said mis tahtsid,
nad said mis tahtsid,
nad said mis tahtsid ikkagi.
Ja kui ma tõesti ka oleks tapnud,
kes julgeks öelda, et eksisin?

Nad said mis tahtsid,
nad said mis tahtsid,
nad said mis tahtsid ikkagi.
Ja kui ma tõesti ka oleks tapnud,
kes julgeks öelda, et eksisin?

Ta sai mis tahtis…

Ma armastasin Alvin Lipschitzi üle kõige siin maailmas.
Ta oli tõeline kunstnik.
Hästi tundliku närviga...aga omadega pisut sassis.
Ta otsis pidevalt iseennast.
Läks igal õhtul välja ennast otsima.
Ja ta leidis…Ruth -i, Gladys -e, Rosemary -i,
Ja lõpuks Tom –i.
Võiks öelda, et me läksime lahku kunstiliste erimeelsuste tõttu -
enda meelest ta oli elus, aga minu meelest surnd.

See näru mees, mees, mees, mees, mees.
See näru mees, mees, mees, mees, mees.
Nad said mis tahtsid,
nad said mis tahtsid,
nad said mis tahtsid ikkagi.
Ja kui ma tõesti ka oleks tapnud,
kes julgeks öelda, et eksisin?

Ta sai mis tahtis,
ta sai mis tahtis -
ei teisi süüdistada saa.
Kui oleks ise Te kõike näinud,
siis oleks nõnda Te teinud ka.

Kui sa veel ükskord pauh teed…siis kui ta vallaline oli…kümme korda järjest…Onu Sam miert csukot bortonbe…topeltpääsuke Cicero hotellis…kunstilised erimeelsused.

Siis oleks nõnda Te teinud ka!!!

Kommentaare ei ole: