kolmapäev, 2. august 2006

Täna juba kolmas post...

Okei, oma blogi, teen mis tahan! Aga mul on jäänud ühest olulisest asjast kirjutamata. Nimelt lemmik telesaade So You think You can dance!!!!!

Śain veel viimasel hetkel jaole, sest täna õhtul tuleb uus osa ja ma tahan enne oma arvamused õigemini ennustuse kirja saada, et siis pärast näha, kuidas läks täppi või siis mitte.

eelmisest korrast veel nii palju, et Dmitri lahkumist ootasin juba pikkisilmi. Ta oli niigi kauaks sinna koperdama jäänud. Aga naiste suhtes ei osanud täpselt oodata. Olles aga tantsud ära näinud, oli selge, et Martha läheb ja nii ta siis läkski. Tõeline üllatus oli, et ameeriklased hääletasid Natali ohutsooni, sest ta tegelikult on minu meelest Allisoni järel teiseks parim naistantsija seal.

Sellel nädalal läheb hoopis raskeks: Usun, et kindlasti saavad edasi Benji ja Travis, nad tunduvad olevat sellised üldised rahvalemmikud.
Hetkel on "minu" paremusjärjestus järgmine:
1.Allison
2.Benji
3.Travis
4.Natali
5.Ivan
6.Heidi
7.Ryan
8.Donyelle

Kuigi ka Donyelle on suur rahva armastatu, on ta esiteks siiski piiratud võimetega oma kehakaalu pärast (ossapagan, sellest meenub, et tuleb ise ka kiiremas korras dieedile hakata, sest 14.august hakkab jälle trenn) ja teiseks kuigi sealne žurii muudkui kiidab teda on ta minu meelest juba pikemat aega üpris igav olnud.
Meestest tundub, et ei rahvas ega ka mina saa aru miks Ryan kuidagi ebameeldivalt mõjub. tema tehnika ja oskused ning võimed on kindlasti ühed parimad kogu pundis, aga lihtsalt on ta kuidagi häiriv. Usun, et tema saab kõige kindlamini sealt kinga. Ivan mõjub millegipärast hästi lahedana ja kuigi ta on hiphoppar on ta mitmel korral (võibolla tänu Allisonile) suutnud üllatada suurepäraste saavutustega. Pluss minu meelest on ta kõige rohkem arenenud selle saate lõikes. Huvitav kas see modern-tants, mis ta koos Allisoniga mustades riietes tegi, jääbki kogu sarja tipuks, aga see kuidas need vaatajad seal nutma hakkasid ja kuidas endal kananahk peale tuli seda vapustavat tantsu vaadates oli võimas!!!
Lõppude lõpuks mõjub väga palju millised tantsud satuvad saatesse, kui on ikka palju trikke, siis rahvale meeldib ja hääletatakse edasi. Kuid eelneva põhjal usun, et lahkuvad Ryan ja Donyelle (või Heidi).

Kommentaare ei ole: