neljapäev, 29. märts 2007

Jälle ma läksin segi, kui leidsin Piletilevi...oh, teater - sa sööd kõik mu raha..

Nüüd kus on jäänud veel napilt üle kahe kuu, pean pressima nii palju teatrietendusi oma elukavva, et võiksin suvel rahulikult töötada välismaal ning ainult Eesti komandeeringute ajale sattuvaid suvelavastusi - millele õnnestub jooksvalt pileteid saada (ehk siis need ebapopoulaarsemad), ehk siis ülivähe tavalisega võrreldes - saab kogemustepagasisse pakkida. Kurp.

Aga seda põnevam kevad...
Aprillis on juba teada kindlalt, et ees ootab Maarika Vaarik ja tema Klammi sõda ja Baskin-Lutsepp tandem MTÜ RAAAM-i Sõdur.
Maiks rabasin kiiruga Von Krahl -i Kajakas piletid, et ei jääks jälle ilma...nagu tavaliselt Von Krahli etendustega (ma ärkan alles, kui piletid on otsas).

Aga mis siis plaanis on?
Siin on TOP20 etendustest, mida näha tahan hetkel ning millele pileteid veel ei oma ja mis peaks kevade jooksul etenduma:
1. Nii see on kui Teile nii näib - Linnateater
2. Kuidas ma õppisin sõitma - Linnateater
3. Kivid Sinu taskutes - Linnateater
4. Tähed hommikutaevas - Vanemuine
5. Voldemar - Draamateater
6. Oscar ja Roosamamma - Rakvere
7. Börs ja börsitar - Ugala
8. Tõestus - Linnateater
9. Sortsid - Draamateater
10. Julia - Draamateater
11. Aabitsakukk - Draamateater
12. Helesinine vagun - Ugala
13. Kajakas - Tudengid ja NO99
14. Beautiful bodies - Vanemuine
15. Kokkola - Endla
16. Tühirand - Vanemuine
17. Nafta - No99
18. Gösta Berlingi saaga - Draamateater
19. Järelmäng - Draamateater
20. Kauka jumal - Endla

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga minu lemmiku, Theatrumi, etendused?

Danzumees ütles ...

Jah, ma alles nüüd märkasin, et Theatrum mängib Dostojevski "Valged ööd" maikuus...
see on ka kindlasti ülimalt huvitav!!!

Täna aga ostsin ära kolme linnateatri tüki piletid ja nendele lisaks on juba olemas Von Krahli Kajakas...kõvemat sorti teatrikuu tuleb!