kolmapäev, 9. mai 2007

Öised tahtmised

Ma tahan, et inimesed ei oleks võltsid ja valelikud, ka isegi viisakuse pärast mitte. Ma tahan, et kõik oleks toredad ja positiivsed ja teistest hoolivad ja teisi austavad - päriselt, mitte mingi moraalikoodeksi pärast. Ma tahan, et eelmise aasta esimest kolme kuud minu elus ei oleks olnud. Ma tahan, et ma oleksin parem ja ilusam inimene. Ma tahan, et mul poleks vanematega suhted nii keerulised. Ma tahan kõhnem olla. Ma tahan vahest juua coca-colat ilma süümekata, et hambad lähevad sellest katki. Ma tahan, et mu lapsed elaksid ajaloo ja tuleviku ja tänase päeva kõige õnnelikumat elu. Ma tahan, et mu armastatu unistused ja soovid täituksid. Ma tahan, et mul poleks magama jäädes mingeid erilisi tahtmisi, et ma saaksin rahus magama jääda. Ma tahan, et kõik maksud oleks makstud ja raha pärast ei peaks muretsema. Ma tahan reisida, koos lastega. Ma tahan tantsida. Ma tahan igal õhtul teatris käia, raamatuid lugeda, filme vaadata, lastega mängida, vanalinnas ringi rännata, reisida, süüa midagi head. Ma tahan, et oleks juba korralik suvi. Ma tahan, et homsel päeval (9.mai) ei juhtuks midagi erilist. Ma tahan maailmarahu ja rõõmu ning ilu inimeste hingedesse. Ma tahan armastust ja õnne - kõigile. Ma tahan saavutada midagi suurt. Ma tahan jääda ajalukku.

Ma tahan, et mul poleks enam midagi enamat tahta.

Kommentaare ei ole: