kolmapäev, 16. mai 2007

Täna ma armastan inimesi

Inimesed on ilusad ja head.

Jah, ma tean, et mitte alati. Ma tean, et see on naiivne mõte. Aga tõepoolest. Suurem osa ümbritsevaid inimesi tahavad ju ikka teisele head. Mina küll tahan. Ma tahan, et kõik oleksid õnnelikud. Tegelikult ma tahan, et inimesed tegeleksid rohkem iseenda asjadega. Muidugi teistega tuleb ka arvestada, aga ma mõtlen, et teiste asjadesse nina pole vaja ise toppida. Vaadake kui enesekesksed on väljamaa inimesed. Nad mõjuvad natuke tobukestena uskudes tihti teist inimest. Tegelikult see nii pole. Neil lihtsalt pole vahet. Neil on oluline see mis ja kuidas on enda asjadega. Muidugi see oma asja ajamine võib samuti mõjuda teinekord üle mõistuse kummaliseks kõrvaltvaataja jaoks. Kuid see on lõppude lõpuks oluline. Sinu enda heaolu. Sest keegi teine heast peast Sinu heaolu parandama ei tule. Kuigi ka see pole päris tõsi. Sest oma heategudega on võimalik saavutada teiste inimeste tänutunne. Ja tänutunne on nagu võlg. Sellest johtuvalt tuleb ka heategusid vastu teha. Nii see millegipärast töötab. Ma olen viimasel ajal seda tunda saanud. Sest inimesed, keda ma olen aidanud on ka mind aidanud. Täiesti heast peast. Samas on olemas ka energiavampiire, kellele muudkui teed head, aga seda vastuheadust tuleb ainult viisakusväljenditena, mitte millegi enamaga. Aga vahet pole. Mina näiteks küll ei mõtle head tehes sellele, et nüüd ma peaksin selle eest midagi vastu saama. Samas mõnikord teen head küll sellepärast, et minule on head tehtud. Headus on hea asi. Spread the love! Levita armastust! Siin on armastuse leviala...

Kommentaare ei ole: