kolmapäev, 11. juuni 2008

Reisipäevik - 1.päev Eestis, ehk asjade kultus

Unustasin oma päikseprillid laeva! Ehk Eestisse jõudmine sai kohe sellise miinusmärgiga alguse. Nüüd õhtul, kui sellest hommikust kirjutan, siis mul on ikka veel selline kurb meel...neid päikseprille mul enam ei ole! Õnneks aga on võimalik täpselt samasugused uuesti osta, ehk millegi asendamatuga tegemist lõppude lõpuks ju polnud....kuid ikkagi....

Tore oli jälle terve maailma töökaaslaseid kohata! Mõnda neist ju pole juba pool aastat näinud. Päev kuluski töö tähe all. Eriti vahva on alati näha KM-i, MP-d, TM-i, SV-d, RL-i ja VL-i!Osalt lemmikuid jäi ka veel nägemata, eriti RK ja MJ! Ja mitu muud armsat inimest!

S käis oma klassiõega samal aja linnas kolamas ja pärast minu tööpäeva ja veel õhtust kohtumist WTC-s, käisime Kristiine keskuses toitu ostmas. Samaga oli mul vaja ka üks lõhn osta. Ja kahe väljavalitu seast, ehk Armani Mania ja Gucci for men, osutus ostetuks viimane. Armani ostan laevast, kui koju tagasi sõidan. Ma võibolla oleks ostnud ka mõlemad, aga esiteks see pood „Ideaal kosmeetika“ Kristiine keskuses, seal polnud müüjat näha. Natukese aja pärast selgus, et ta räägib riiulite vahel telefoniga. Kui ta siis nägusid tehes kassa taha tuli, umbes stiilis „mida kuradit sa siit otsid“ näoga, siis selgus, et lõhn maksis rohkem kui see hinnasilt näitas. Tegelikult selgus see alles pärast kaardimakse sooritamist. Igal juhul on see pood, kuhu mina oma jalga enam ei tõsta ja soovitan ka kõigil teistel igaks juhuks eemal e hoida.

Koju jõudsimegi alles 21:30. Siis natuke sülti, äädikat, praekartuleid ja magustoiduks maasikaid ja homset kõne kirjutama... Kuigi, jah, põhimõtteliselt ma ei taha siin blogis oma tööjuttu ajada. Selleks on väljundeid küllalt. Ainult et veel pole puhkus alanud ja lähemaid päevi (nädalaid) täidabki töö...

Kommentaare ei ole: