neljapäev, 3. juuli 2008

Reisipäevik - 16.päev Eestis, ehk tegelikult hoopis Londonis

Pärast hotellis söödud hommikusööki seadsime sammud Financial Times-i ühe peahoone suunas Thames-i kaldal. Seal toimus meie koolitus ning meiega liitus ka MA. Koolitus läbi, suundusime messile London ExCel-i. Ehk sinna samma, kus oli ka Inglise Apprentice-i automüügi osa lõppvaatus. ExCel on võimas messikeskus kus samaaegselt toimub eri hallides mitmeid väiksemaid messikesi. Meie mess oli kerge pettumus, kuigi materjalid sai ju koju kaasa ning selles mõttes üldsegi mitte mõtetu sõit. Pigem oli hea meel, et me seal ainult külalisena olime ja mitte boksiga väljas. Eriti huvitav oli muidugi Läti ja Leedu info.

Mõni tund infotarbimisele ning tagasi Londoni kesklinna. Seal näitasime ka hiljem liitunud MA-le ja RL-ile meie kontorit ning MA jäi sinna kohtumist korraldama ja meie R-i ja R-iga otsustasime hankida muusikalipiletid „Half price ticketbooth-ist“. 38 naelaga saimegi muidu 60 naela maksvad piletid tükile, millest ma olen palju head kuulnud, ehk Wicked –ile piletid ja algas tormamine Apollo Victoria Theatre -i suunas, mis asub Victoria Stationi lähedal.

Pärast teatrit hotelli ning tagasi linna suunas, et teha väike südaöine snäkk. Ainult, et läksime ünnetult teineteisel kaotsi, ehk süüa sai kioskist hotelli kaasa ning seal me ka siis kõik lõpuks kohtusime. Selleks ajaks oli aga metroo juba suletud ning meil ei jäänud muud üle kui veidi jutustada ning teatrimuljeid vahetada ning põhku ja mitte üks piuks enam...

Kommentaare ei ole: