pühapäev, 6. juuli 2008

Reisipäevik - 22.päev Eestis, ehk jube Restoran Basiilik

Sõitsime kohe hommikul lastega Tallinna. Mina tööle ja K koos lastega loomaaeda. Hiljem kuulsin, et kohe kui nad loomaaeda jõudsid hakkas vanim vinguma, et nad seal ära läheks. Väikseim seevastu oli ülimalt huvitatud lindudest. Ja ega ta eriti ühegi puuri juurest tahtnud lahkuda. Lisaks oli loomaaeda üles pandud mingi suur liumägi. Kuhu muidugi meie jänkupoiss ei julgenud minna hästi. Ning teiste jaoks oli see vastavalt kas liiga väike või liiga suur. Lisaks oli seal suurem osa asju kinni või lihsalt väsimus võttis võimust, sest Kristin ei olnud nõus vankris istuma.

Pärast mõnda tundi tööd, läksin neile järele (tegelikult algas mul täna ametlikult puhkus, aga eks need kes tööajal oma tööga hakkama ei jõua saada, peavad töö tegemiseks kasutama ka puhkust). Edasi oli plaanis minna kõik koos kinno, kaasa arvatud meie 1 aastane. Kuna aga kinoni oli sobivalt aega, otsustasime süüa pizzat Coca Cola Plaza-s asuvas pasta- ja pizzarestoranis „Basiilik“. See otsus osutus mugavaks, aga väga valeks. Ma arvan, et ma pole kunagi söönud halvemat pizzat oma elus. Ka kül m pizza, mida järgmine päev üles soojendada pole kunagi olnud nii vastik nagu see käkk seal. Ja kuna tellisime 4 pizzat, siis tegelikult kõik need 4 olid öökima-ajavalt vastikud. Eriti lastele tellitud Margarita-pizzad. Ja ometi ma tellisin eraldi mainides – ainult pizza tomatipõhi ja juust. Siis niipalju küüslauku ja terveid tomatitükke ning kõigele lisaks oreganoga üle valatud. Tõeline põhjatase pizza-ajaloos. Mina tellisin krevettide ja sinihallitusjuustuga vormipizza. Aga sain täpselt samasuguse pizza nagu teisedki (ei saa aru, miks nad mõnedele pizzadele on eesliite „vormipizza“ andnud?). Ainult et sinihallitusjuustu asemel olid mu pizzal oliivid, mida ma ka jälestan. K pizza oli ananassi singi, nagu lubatud, aga maitsetu ja oreganoga ka liialadatud, nii et ta pidi osalt pizzast lihtsalt järgi jätma mitte sellepärast, et kõht oleks täis saanud, vaid sellepärast, et see oli rõve! Ja kõige krooniks teenindus, ehk teenindaja käis iga asja pärast köögist küsimas vastuseid. Ja lõppude lõpuks oli ikka kõik valesti. See oli viimane kord, kui ma sinna Basiilku-restorani oma jalga tõstan ja ei soovita ka kellelgi teisel sinna minna. Igal juhul mitte pitsa -t sööma.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

heakyll, aga miks peab sylelapsega kinno ronima? et teisi vaatajaid ja vaest last kiusata-väntsutada või?

Danzumees ütles ...

Ta pole enam sülelaps. Täna saab 2 aastaseks. Oleme kodus vaadanud pikki multifilme kodukinost ja ta alati ilma nihelemata ja suure huviga vaatab n´äiteks "Imelised" nimelist multikat ja ka paari muud. Ja sellepärast mõtöesime proovida, et kuidas on päris kinos. Ta ei teinud kordagi häält. Sai ka ju kõigest aru, sest śee Panda multikas oli eesti keeles. Kui ta oleks hakanud häirima teisi vaatajaid või kui ta poleks viitsinud püsida paigal, siis oleksin ka läinud temaga kohe saalist välja. Teised lapsed oleks saanud edasi vaadata...
Muideks seal oli selliseid nelja viie aastaseid, kes rääkisid valju häälega. Minu laps oli väga rahul ja kui ma temalt küsisin pärast kuidas talle meeldis, ütles ta "Äge", mis tema mõistes tähendab, et talle väga meeldis. Seega ei kiusanud-väntsutanud ei last ega teisi vaatajaid meie kinos käimisega. Ja soovitan soojalt ka teistel oma lastega kinno minna eesti keelseid multifilme vaatama! Siis nad dubleerivad neid veel ja veel!

Ja aitäh sinu kommentaari eest!