kolmapäev, 17. september 2008

TOP 10 laulud mu mp3 - mängijas (September 2008)

1. A Fine Frenzy - Almost lover
You sang me spanish lullabies, the sweetest sadness in your eyes...
Vapustavad sõnad, lähevad otse hinge!!!


2. Amy MacDonald - This is the life
Where You're gonna go and where you're gonna sleep tonight?
Uskumatu ta tuleb siia Stockholmi kontserti andma just sellel päeval kui mina Eestis olen!!!! Tema uus laul Mr Rock & roll on ka mu playlistil tõusuteel.


3. Sam Sparro - Black and gold
If you're not really here, I don't wanna be either, i wanna be next to you...
Üks parimaid tantsulugusid sellel aastal üldse


4. Katy Perry - I kissed a girl
I kissed a girl just to try it, hope my boyfriend don't mind it. It felt so wrong, it felt so right..
Tema uus laul "Hot n cold" on samuti kõvasti playlistil tõusmas...


5. Lisa Miskovsky - Another shape of my heart
Sadness is beautiful, loneliness is tragical, and i'm just in the middle...
Avastasin selle Rootsi lauljatari alles sellel aastal.


6. Madonna - Give it 2 me
What are you waiting for, nobody's gonna show you how..
Sellest ei tüdine ma vist kunagi!


7. Delta Goodrem - In this life
One love is all I need in this life...
Need sõnad oleks justkui minu suust.


8. Nelly Furtado - Afraid
So afraid, what people might say, but that's ok, cause you're only human
Kas poleks juba aeg uue plaadiga välja tulla??


9. Jason Mraz - I'm yours
Look into your heart and you'll find love love love love...
Tuleb kohe-kohe Rootsi esinema!!!!


10. Jill Johnson - Jolene
Jolene,I'mbegging darling, please don't take my man...oh please don't take him just because You can!
Vana hea Dolly Partoni lugu Rootsi parima countrylaulja esituses.

Kommentaare ei ole: