neljapäev, 21. jaanuar 2010

NO teatri blogi...

Lihtsalt lühike säuts, et NO teatril on nüüd oma blogi!!!
Ja see nende loomenõukogu protokoll viimaste NO-teatri tükkide kohta on ülipõnev lugemine!!!
Justkui oleks ise seal kärbsena seinal kaasamõtlemas-arutamas. Kuidas teatritegijad ise teatrit vaatavad-näevad, mis neile korda läheb ja milliselt tasandilt siduseid ning võrdlusi loovad.

Otsetee blogisse on siit, aga saab ka kõrvalasuva tulba kaudu :)

3 kommentaari:

Elina A. ütles ...

Sinu isik on mulle suurt põnevust pakkuma hakanud ja seepärast küsin, kas mul oleks võimalik Su pereblogi lugeda?
Vastutasuks võin Sind oma pereblogisse lubada, kui huvi on. :-)

Danzumees ütles ...

Elina, kirjutasin Sulle e-maili.

enetimm ütles ...

Oh, kui kena, et seda kommentaari nägin. Ma olen ammu tahtnud sama asja küsida, kuid kuidagi läheb alati meelest ära (ja minu email on enet ät rogers.com)

Samas tahtsin kutsuda sind meemile, mis minu juurde jõudis. Lihtsalt tore heietus möödunud aegadest ajaloosündmustega seoses.