teisipäev, 23. märts 2010

So you think you can dance 5.hooaeg Top 12

6 paari ongi veel võistluses järel. Väike paus jäi vaatamistega sisse. No lihtsalt pole enam viimasel ajal millegiks aega ning esimene, mis kõrvale jääb, on ju loomulikult televiisor. Täna ei jõudnud töö pärast ka ise õhtul trenni tantsima. Ja praegugi karjub raamat kotis: "Loe mind! Loe mind!" Aga rahustasin ta maha - homme on lend Göteborg-i, küll teel sinna ja tagasi saab, küll saab...

Sedapuhku saavad kõik 6 paari kahe tantsuga lavale ning nüüdseks on ju juba näod ja oskused ehk võimed hakanud ka tasapisi selgeks saama. Vahepeal tundsin sellest hooajast Kayla ära Oscar-gaala tantsijate seast. Huvitav kui kaugele ta pääseb? Kena tüdruk, aga tantsijaid oleks pundis justkui paremaidki.

Uskumatu, aga seekord on jõudnud ka Kalinka, ehk ehtne Vene rahvatants saatesse "So you think you can dance" :) Ma pidin esialgu naerukrambid saama, aga kui nad tantsima hakkasid (autentsetes riietes ka muuseas!), siis irve kadus näolt ja vahetus imetlusega! Üllatus-üllatus, aga need vinged tantsijad ei saanud üldse eriti hästi selle raske tantsuga hakkama! Isegi Nigel Lithgoe ütles, et nad poleks pidanud seda tantsustiili saatesse tooma - et ainult korraliku koguse vodkaga oleks ehk selle välja kannatanud :)

Ent õhtu parimad tantsud (minu meelest) on siin:

1. Sõltuvuse ja sõltlase lugu. Mia Michaelsi koreograafia. Need tantsijad on nagu NÄITLEJAD!!! Vapustav, eriti mees (Kupono) - no on alles "sõltuvus", kes (mis?!) ei lase naisel temast lahti saada. Vaadake tema nägu - pahatahtlikkuse kehastus! Uskumatult võimas TANTS!!! See on just see, mida ma kutsun "season defining dance". Külmavärinad tulevad seda vaadates.



2. Argentiina tango on nii ilusalt seksikas! Vaadake naise jalgu! Kui palju mõnusaid detaile selles tantsus on. Fantastline! Ja kui raske seda pingutatult tantsida on. Mehe jalad ehk on mõtte võrra "laisad". Minu kõigi aegade lemmik Argentiina tango tiitel on endiselt Allison-i ja Ivani kätes.



3. Oh, miks Wade Robson nii harva oma koreograafiat seal saates teeb... tema tantsud on alati erilised ja tasemel! Seegi kord justnagu multikategelased Roisin Murphy põneva laulu saatel... Muidugi sedapuhku mõjutas ka kahtlemata muusikavalik, aga sellised "erilised" tantsud ongi tihtipeale saate parimast otsast. Veab neil kah, et said Wade-i, kuigi eks nii Janette kui ka Brandon ongi mõlemad sealt tugevamast otsast tantsijad. Eriti seekordses osas. Janette eriti. Aga kuttidest ongi Brandon parim... hands down.



Minu top 10 pärast seda saadet:
1. Kayla
2. Jeanine
3. Janette
4. Brandon
5. Melissa
6. Kupono
7. Jason
8. Ade
9. Randi
10. Evan


Peaaegu teemaväliselt - mul on vastupandamatu himu lõigata külgetelt end kiilaks ja jätta üle pea pikemad juuksed (mitte, et ma saatest oleks kelleltki inspiratsiooni saanud). Lihtsalt nii kahju, et on olemas mingid sotsiaalsed normid, mis piiravad ja ei lase olla selline, nagu parajasti tuju on. Kui ma töötaks tantsijana, siis oleks mul homne päev selline soeng, nagu tahaks. Praegu aga peab leppima kompromissidega. Ja olgem ausad - tantsijana ei tööta ma ilmselt enam kunagi...

Kommentaare ei ole: