neljapäev, 1. detsember 2011

Rakvere teatri piletid poole odavamalt 5.-10.12.

Räägitakse, et (muuhulgas) minu pärast olla Rakvere Teatri piletite hinnad alla lastud. Noh, lõpuks ometi vähemalt mingitki tolku sellest blogist siin... Võtan vastu tänuavaldusi :)

PS. Tegelikult mul on ikka häbi ka... SUUR ja VANA Danzumees niimoodi õrnade loojahingede kallal närinud... pagan... üle võlli läksin vist hoopis mina, mitte Lauri :( Aga ma tõesti mõtlesin selle lavastuse ajal nii. Ma saan ju aru pointist, miks nad sellist teksti kasutavad, aga olgu see siis siin ikkagi sirgeks räägitud, et Lauri Nodzust alates on ta üks minu lemmiknäitlejaid.

Film asub siin lingi all.

Nagu Facebookis, nii ka siin - minu meelest tasub tormata etendustele "Eksperiment õhupumbaga", "Tuulte pöörises", "Toatüdrukud" ja "39 astet"! Eriti TOATÜDRUKUD!!! Kui need nähtud, siis "Kui Harry kohtas Sallyt" ja "Oscar ja Roosamamma" ka. Ja kui need ka nähtud, siis "Leenane-i kaunitar", kuigi need, kes Vanemuise versiooni nägid ("Mägede iluduskuninganna" Herta Elviste ja Liina Tennossarega) mõned aastat tagasi, need võivad tsipa... ei julgegi öelda, pärast pannakse jälle purki...

Tegelikult Rakvere Teater on väga hea teater kui mitte parim :) Ja seal on palju häid näitlejaid. Mõned neist Eesti parimad. Ise ootan hetkel "Kaasavaratu"-t ja kunagi peaks "Armastus tööpostil" ka tulema...

Mait Joorits ka tuletab siin vana (teatrikooliaegset) rolli meelde... a kes vana asja meelde tuletab...

sellel on hea mälu :)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere

Tartlasena on mul Teile selline küsimus: miks pole Te veel Tartu Üliõpilasteatrisse sattunud? Sirbiski on seda kiidetud, ise soovitan ka!
Praegu on võimalik näha TÜTi "Ulgumerel" - väga hea!

("Kadunud käe" asemel valige raudselt "Ulgumerel", sest "Kadunud käsi" oli ikka väga piinlik...)

Danzumees ütles ...

Tere!
Minu jaoks on tavaliselt Tartusse sõitmine suurem ettevõtmine. Pigem üritan sealseid teatrikülastusi ajastada nendele kordadele kui pean töö pärast sinna nagunii sõitma. Vaid väga harva võtan ette spetsiaalse teatrikülastusesõidu. Eriti olukordades kui lavastatakse minu lemmiknäitekirjanike kirjutatud dramaturgiat, nagu nüüd näiteks see uus Martin McDonaghi "Kadunud käsi". Olen küll kõikjalt kuulnud kahtlast kriitikat ning sellepärast usun, et Tartusse seda spetsiaalselt vaatama ei sõidagi. Loodan, et ehk kunagi tehakse külalisetendus, siis olen kindlasti platsis...

Hetkel vaevab mind hoopis kõige rohkem kevadel lavastatav Uku Uusbergi uus autorilavastus, Lennuki lavastatud "Kontsert diktaatorile" tundub ka ülipõnev materjal ning Quevedo-st räägitakse ka ainult head... Tartu Üliõpilasteatri "Ulgumerel" kohta pean rohkem uurima. See on ausalt öeldes jäänud mul täiesti kahe silma vahele siiani. Otsin materjali, mida rahvas selle kohta arvab ning võibolla võimalusel võtan ette. Sinu kiidusõnadele tänu on igatahes huvi juba olemas :)
Samas mul on veel enne aasta lõppu 9 piletit ootamas realiseerimist... rohkem vist vahele enam praegu küll ei pressi.

Parimat!
DM

Anonüümne ütles ...

Isiklikult julgen soovitada mõne Vanemuise lavastuse asemel külastada mõnda TÜTi oma.
Räägin sellepärast, et blogikülastajana ootan väga Teie arvamust nende noorte kohta.

Teatrielamusi!